Czy muszę posiadać stronę internetową, aby rozpocząć promocję firmy lokalnie?
- Strona internetowa nie jest niezbędna dla usługi Google Maps. Stworzymy podstawową stronę wizytówki. Jednakże istnienie bez własnej domeny, adresów e-mail, oraz strony internetowej bardzo ogranicza wiarygodność firmy. Strona niezbędna jest przy pozycjonowaniu.
Co to znaczy pozycjonowanie lokalne?
- Pozycjonowanie lokalne można podzielić na optymalizację widocznej i niewidocznej części strony pod kątem oceny ponad 200 czynników przez algorytmy Google. Pozycjonowanie lokalne nakierowane jest na wyniki w konkretnej miejscowości.
Ile słów kluczowych zawiera umowa?
- Podstawowe umowy zawierają pozycjonowanie do 100 fraz kluczowych lokalnych dobieranych po badaniu słów kluczowych oraz akceptacji.
Czy mogę podać swoje słowa kluczowe?
- Tak ale muszą one zostać przez nas przeanalizowane.
Czy mogę rozszerzyć obszar działania o kolejne miasta?
- Oczywiście jednakże będzie wiązało się to ze wzrostem opłaty za wykonanie usługi oraz wydłużeniem czasu działania.
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat swojej usługi?
- Cała komunikacja z naszą firmą odbywa się poprzez dedykowany dla każdego klienta CRM. Wszystkie wiadomości przechowywane są w panelu jako historia współpracy. Wszystkie wiadomości wysyłane są także drogą mailową na wskazane miejsce.
Gdzie znajdę dostęp do konta FTP?/ hostingu
- Dostęp do konta FTP można znaleźć w panelu hostingowym. Dostęp do konta hostingowego można uzyskać po konsultacji z firmą, w której opłacają Państwo raz w roku FV.
Czy muszę posiadać certyfikat SSL?
- Tak obecnie certyfikat jest niezbędny i jest to jeden z czynników wpływających na wyniki w wyszukiwarce.
Ile kont typu social zakładacie dla firmy?
- Między 10 a 15 kont.
Czy możecie korzystać z moich kont społecznościowych?
- Tak jak najbardziej konta z historią są mile widziane w portfolio linków prowadzących do strony.
Jak długo będę czekał na efekty?
- Na proces pozycjonowania wpływa ponad 200 czynników oraz konkurencyjność frazy. Nasz firma nastawia się na długotrwałą współpracę z klientami, gdyż tylko to zapewni pozytywny efekt utrzymujący się przez lata. Z doświadczenia wynika, że pierwsze efekty można uzyskać od 6 do 12 miesięcy.
Kiedy mogę zrezygnować z usługi?
- Wierzymy w swoje umiejętności i jesteśmy pewni naszej wiedzy dlatego nie wiążemy klientów długimi umowami, dlatego okres wypowiedzenia to standardowe 30 dni.
Jaki jest okres wywiązania się z umowy?
- Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 30 dniowym okresem wypowiedzenia.
Gdzie sprawdzić czy mam wizytówkę w mapach Google ?
- Wystarczy wpisać w mapach Google swoją nazwę firmy.
Czy zakładacie wizytówkę w Google Maps?
- Tak zawsze zakładamy wizytówkę lub optymalizujemy obecną.
Czy można usunąć złą opinię w Google+?
- Opinie można oflagować lub skontaktować się z jej autorem celem wyjaśnienia sytuacji.
Czy mogę posiadać kilka wizytówek?
- Tak dla każdego oddziału firmy.
Gdzie znajdę dostęp do wizytówki Google Moja Firma?
- Wystarczy zalogować się https://www.google.com/intl/pl_pl/business/
Jak przenieść prawo do wizytówki na innego użytkownika?
- W panelu zarządzania wizytówka w sekcji użytkownicy wystarczy dodać inny adres konta Gmail.
Czy wykonujecie poprawki na stronie zrobionej przez inną firmę?
- Tak, po wcześniejszej wycenie usługi.
Gdzie znajdę statystyki strony?
- Należy mieć skonfigurowaną usługę Google Analytics. Statystyki dostępne są na stronie https://analytics.google.com/analytics/web/
Czy udostępniacie konta statystyczne strony?
- Tak, wszystkie założone przez nas konta strony należą i są przekazywane właścicielowi witryny.
Czy można ustalić liczbę potencjalnych odbiorców na danym terenie?
- Tak, można oszacować liczbę użytkowników wpisujących wybrane frazy kluczowe.
Czy otrzymuje sprawozdania bądź raporty wykonanych prac? Jak często?
- Co miesiąc przedstawiamy raport dotyczący usługi oraz prezentujemy dane pochodzące z Google Analytics.
7q1sc4bb8inqh8o1i4ew