Podejście do pozycjonowania przeznaczonego na całą Polskę przy obecnych algorytmach geolokalizacji wymaga umiejętności i doświadczenia. Sprawdź jak pomogliśmy podnieść pozycję witryn oraz ruch na stronach www.
Czym jest pozycjonowanie?
To proces w którym przez odpowiednie działania na stronie i w kodzie strony poprawisz pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarek w szczególności google.
Rozwinięcie oryginalnego skrótu SEO Search Engine Optimization obrazuje wszystko co wykonaliśmy, aby rozwiązać problem naszego klienta.
Przejdźmy zatem do konkretów i w punktach przeanalizujmy nasze działania.
- Poznanie klienta
- Poznanie problemu
- Analiza problemu i propozycja rozwiązań
- Przygotowanie i wdrożenie planu działań
- Raport podsumowujący
Chcesz skorzystać z naszych usług?
01
Opis klienta
- branża
– usługi budowlane - zasięg działania
– cała Polska - grupa docelowa odbiorców (wiek, płeć, posiadanie dzieci itp.)
– developerzy, duże firmy budowlane - zakres wykonywanych usług / sprzedaży
- działania marketingowe podejmowane we wcześniejszym okresie
02
Opis problemu
- słaba widoczność firmy/marki w wyszukiwarce google (organic)
- duża konkurencja podobnych firm na obszarze funkcjonowania
- obszar działania obejmujący całą Polskę
- bardzo duże koszty reklamy tradycyjnej (banery, radio, tv regionalne)
- sezonowość branży
- ograniczony budżet – KWOTA do 2000 zł / miesiąc
03
Analiza problemu
- wykonanie analizy najważniejszych czynników marketingu w sieci
- wykonanie audytu strony
- wykonanie badania słów kluczowych dla branży klienta
- wykonanie badania słów kluczowych dla poszczególnych kategorii
- analiza dostępnych form promocji
- określenie minimalnego czasu działania w celu uzyskania efektu
- wybór najlepszych rozwiązań w wyznaczonym budżecie
Usługa pozycjonowania sklepu – SEO/SEM
Założenie długiego czasu pozycjonowania – rozbitego na poszczególne
kategorie uzależnione od sezonu.
04
Przygotowanie i wdrożenie planu
Plan Pozycjonowania
- Przygotowanie planu rozbudowy strony
- Poprawa UX
- Poprawa szybkości działania serwisu
- Wdrożenie poprawnej wersji mobilnej
- Przeprowadzenie rozbudowy bloga
- Uporządkowanie kont socialowych (założenie nowych)
- Wprowadzenie publikacji na kontach socialowych treści bloga
- Pozyskiwanie linków wysokiej jakości z tematycznych miejsc
- Wdrożenie pełnego mierzenia celów na stronie
05
Przedstawienie rezultatów
Dzięki przeprowadzonym działaniom na stronie udało się w ciągu roku uzyskać bardzo dobre rezultaty wzrostu ruchu.
Okres rocznej współpracy w przyjętym okresie porównawczym 1 wrz 2017 – 31 sie 2018 z analogicznym okresem w roku 2016/2017:
Ruch z wyszukiwarek organicznych głównie z wyszukiwarki google wzrósł o 36%.
Udało się pozyskać ponad 37% więcej nowych użytkowników. W liczbach bezwzględnych 6 427 (2016/17) 8 802 (2017/18).
Dla kluczowych fraz udało się podnieść pozycje dla głównych kategorii produktów klienta.
W ciągu następnego okresu prowadzona będzie w dalszym ciągu rozbudowa tekstów oraz prace nad pozyskiwaniem wartościowych linków.
Podsumowując działania SEO pozwoliły w ciągu roku zwiększyć prawie o 40% ruch z wyszukiwarek.