Szukasz skutecznej formy reklamy dla Twojej działalności?

Postaw na Google Ads! (AdWords) to reklama internetowa pojawiająca się w strategicznych miejscach wyszukiwarki Google, na stronach internetowych partnerów oraz na YouTube. Ten system reklamowy jest tak efektywny, ponieważ dostosowuje się do indywidualnych preferencji użytkownika, któremu wyświetla reklamy. Sprawia, że zwiększają się szanse na to, że informacja o Twoim biznesie dotrze do docelowej grupy odbiorców.

Formy reklamy Google Ads (AdWords)

Google Ads (AdWords) to linki sponsorowane, które mogą być realizowane w formie tekstowej, graficznej a nawet wideo. Linki sponsorowane mogą być wyświetlane nad organicznymi wynikami wyszukiwania lub na innych stronach. Ads (AdWords) może promować zarówno stronę firmy, jak i konkretny produkt.
Jaka forma reklamy Ads (AdWords) jest najlepsza? To zależy od specyfiki Twojego biznesu.
Wraz z naszymi specjalistami wybierzemy najlepsze dla Ciebie rozwiązania.

Opłata pobierana jest tylko za realne rezultaty

Atrakcyjny sposób rozliczania PPC (pay-per-click – płatność za kliknięcie) oznacza, że płacisz tylko wtedy gdy Twoja reklama dotrze do zainteresowanego nią potencjalnego klienta – czyli w momencie gdy użytkownik internetu klika w link sponsorowany, który przekierowuje go na Twoją stronę. Ta forma płatności sprawia, że wiesz, za co płacisz i nie marnujesz swoich środków na „działanie w ciemno”.

Na jakich zasadach wyświetlane są linki sponsorowane Ads (AdWords)?

Użytkownik będzie mógł zobaczyć Twoją reklamę, gdy wpisze do wyszukiwarki związane z nią słowa kluczowe lub odwiedzi niektóre witryny nawiązujące tematyką do działalności Twojej firmy. Dzięki linkom sponsorowanym wzrastają szanse na to, że w link wejdzie osoba faktycznie zainteresowana kupnem Twojego produktu lub usługi, co przekłada się na pozyskiwanie nowych klientów i znaczny wzrost sprzedaży.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

Dlaczego tradycyjna forma reklamy przestaje być opłacalna?

Ma to związek z niezmiennie od wielu lat rosnącą popularnością medium, jakim jest Internet. Telewizja i gazety mają coraz mniej odbiorców. Dodatkowo, reklamy na bilbordach i w telewizji są raczej uważane za denerwujące – zazwyczaj nie zwraca się na nie uwagi, lub w przypadku telewizji – przewija lub zmienia kanał. Dzieje się tak, ponieważ takie reklamy są traktowane jako nachalne. Wraz z możliwością korzystania z internetu konsumenci są bardziej świadomi swoich potrzeb i jeśli czegoś szukają, robią to w sposób aktywny przez wyszukiwarkę.

Google Ads (AdWords) – reklama przyszłości

Ads (AdWords) to obecnie jedna z najbardziej opłacalnych forma reklamy.

Ads (Adwords) to reklama doskonale spersonalizowana pod użytkownika. Co więcej, to Twój potencjalny klient wykonuje pierwszy krok, wpisując słowa kluczowe do wyszukiwarki lub klikając w Twój link podczas eksplorowania innych, powiązanych tematycznie stron. Jedyne co musisz zrobić, to pomóc mu Cię znaleźć.

System reklamowy Ads (Adwords) to najlepszy sposób na promocję biznesu w sieci Google

Badanie słów kluczowych dla solidnej podstawy

Określenie najlepszych słów kluczowych do licytowania jest podstawą udanej kampanii. Nasze obszerne badania słów kluczowych i badań konkurencji pozwalają nam dokładnie określić, które słowa kluczowe mogą zapewnić najlepszy zwrot z inwestycji.

Chcesz poznać szczegóły? Zadzwoń teraz!

Chcesz opisać szczegóły? Napisz bok@setia.pl Możesz również skorzystać z formularza darmowej konsultacji

Analiza kampanii konkurencji

Zrozumienie, w jaki sposób konkurenci konfigurują kampanie Google Ads (AdWords), może być ogromną przewagą konkurencyjną.
Damy Ci możliwość wglądu w stawki, wydatki i strony docelowe.

Tworzenie reklamy Ads (Adwords)

Skonfigurujemy Twoją kampanię Ads (AdWords), utworzymy reklamy i opracujemy wszystkie ustawienia. Utworzonych i zmodyfikowanych zostanie wiele odmian reklam, aby osiągnąć najwyższy możliwy współczynnik konwersji.

Projekt strony docelowej

Dysponując pełnym wewnętrznym zespołem projektowym i programistycznym, możemy poprowadzić Cię we właściwym kierunku i wykonać wysoce konwersyjne strony docelowe, bez konieczności angażowania strony trzeciej.

Raportowanie płatnego wyszukiwania

Każdego miesiąca dostarczamy szczegółowy raport o tym, co zostało zrobione i jaki jest plan na nadchodzący miesiąc.
Zaplanujemy również rozmowę sprawdzającą z naszym zespołem i Twoim.

Zadzwoń teraz!

(+48) 608-310-139

Masz pytania?
bok@setia.pl
Zadzwoń do nas!
(+48) 606-428-824